Klant
Port of Antwerp
Port of Antwerp schreef een bestek uit voor de presentatie van hun ondernemingsplan, gepland voor januari 2020. Andere jaren trokken de collega’s van het Havenbedrijf naar de Kinepolis om daar gezellig samen en onder het genot van een drankje en hapje de presentatie te bekijken op het grote scherm. Helaas was dat nu omwille van COVID-maatregelen niet mogelijk.
BEO ging aan de slag met de event doelstellingen en vertaalde het geheel naar een tweepersoons pop-up cinema, die uit modulaire materialen wordt opgebouwd op 6 locaties. De cinema heeft aan de buitenkant de look-and-feel van een havencontainer en past door de havenrode kleur en baseline helemaal in de merkidentiteit van Port of Antwerp. Als je de container binnenstapt belandt je echter in een heuse cinema inclusief rode zetels. Er werd voldoende afstand en verluchting voorzien evenals een simpel te ontsmetten bedieningspaneel om de veiligheid te garanderen. Het eindresultaat voldoet aan alle eisen en wensen maar heeft ook de evenementiële waarde waar onze klant naar op zoek was.